تخته نرد

بلاگ اختصاصی باشگاه تخته نرد ایران بقلم محمد عباسی

تخته نرد

بلاگ اختصاصی باشگاه تخته نرد ایران بقلم محمد عباسی

تخته نرد
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

مشکلات نردکلاب !

يكشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۱، ۰۲:۱۳ ب.ظ

سلام ملت !


یه پرسشی که این روزا ازم خیلی پرسیده میشه، اینه که سایت چی شد پس ؟!

البته دوستان خیلی نزدیک که شرایط بحران زده‌ی منو میدونن، دیگه تارنما رو از من نمیپرسن. راستش را بخاهید هر روز، و هر لحظه به یادشم. و دلم برایش می‌سوزد. کسی نمی‌داند که چه شب‌هایی رو پای این تارنما صبح نکردم، و چه سختی‌هایی رو نکشیدم. راستش این باشگاه برای من مثل فرزندم می‌مونه، و چیزی نیست که مشکلات کلا ازبین ببرتش، و بقول کارگردانی، همانطور که آدم فرزند معلولش رو بیشتر دوس داره، و هواشو داره، منم این کار ناقص رو بیشتر از هر چیزی نگرانش هستم.

پای آبروی من در میان است، می‌دانم که نمیشه زیاد معطلش کرد، و از طرفی دوس ندارم این سایت گاماس گاماس آپدیت بشه و پر بشه، باید یکار کامل رو رو کنم، و به مرور بیشترش کنم و به حد کمال برسونمش. ولی توی این راه مشکلاتی بودند که گریبان من رو گرفتند، که بهتر میدونم به شما بگم. بعنوان مثال، چند ماه پیش تارنما و انجمن باشگاه رو کامل کردم، و نزدیک به ۱۵۰ پست در انجمن نوشتم بهمراه تصویر (یکسری پست‌های آموزشی که بعدا خاهید دید). کار ساده‌ای نبود، ولی انجمن رو خیلی شکیل کرده بود. همه چی عالی بود، و با ساختن یوز Demo به دوستانم نشان میدادم و ازشون تایید میگرفتم. همه چی خوب بود، تا اینکه وقتی نردکلاب رو زدم، دیدم چیزی بالا نمیاد ! سریع آدرس کنترل پنل رو زدم، ولی لوگین نمیشدم ! خب مث هرکس دیگه، نگران رفتم تارنمای هاستینگ و تیکت زدن، ولی جوابی نیومد !

بله، تا ۲-۳ هفته باورم نمیشد که همه چی پریده‌!، ولی باز تصمیم گرفتم خودم رو نبازم، هاست دیگه‌ای خریدم، مطمئن‌تر و بلطبع گران‌تر. همه چی از نو ! واقعا سخته. ولی شد، شروع کردم تغییرات، کلی از کتگوری‌ها رو گزاشتم، کار داشت به آخراش می‌رسید. نردکلاب رو زدم، باز تارنما بالا نیامد !

ترس تمام وجودم رو گرفته بود، علت رو جویا شدم، گفتند هاست رو از هلند به آلمان داریم می‌بریم. من این چیزا رو نمی‌فهمم، نمی‌دونم آلمان خوبه یا هلند یا پاکستان‌! ولی خوشحال بودم که تارنما باز می‌گردد، و بازهم گشت، ولی بخوره تو سرشون، که ۷۰٪ تغییرات من ازبین رفته بود و اونا فقط عذرخاهی کردند. درسته تقصیر منه که بک‌اپ نمی‌گیرم، ولی باور کنید این سرعت اینترنت کلنگی آدم رو به این روز میندازه.

همین الان هم با هاستینگ مشکل عمده داریم، و ناراحتی من از این است که نمیتونم، از وقتهای آزادم، برای بهبود تارنما استفاده کنم. خلاصه اینکه جفت شیشتو میاری ولی شیشدرت هواست !!

فقط خاستم کمی از مشکلات نردکلاب رو بدونید. خودم رو نمیخام توجیح کنم. مهم اینه که من برمیگردم، پرقدرت‌تر و با امیدوار تر !

نظرات  (۱)

موفق باشی
پاسخ:
ممنون. همچنین شما.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی