تخته نرد

بلاگ اختصاصی باشگاه تخته نرد ایران بقلم محمد عباسی

تخته نرد

بلاگ اختصاصی باشگاه تخته نرد ایران بقلم محمد عباسی

تخته نرد
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

سرآغاز

يكشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۱، ۰۲:۱۸ ق.ظ

سلام. خدمت همه عزیزان تخته نردی، چه اونایی که تخته نرد رو دوست دارند و چه اونایی که تخته نرد رو خیلی دوست دارند.

 تارنما منو توی منگنه میزاره، مودبانه و کلاسیک حرف بزن، خیلی محترمانه رفتار کن، پاتو دراز نکن و خلاصه خیلی چیزهای دیگه که محدودیت هستند. گرچه ما سعی کردیم محدودیتی نزاریم، ولی همین که من میگم "ما" یعنی من تنها تصمیم نمیگیرم، پس این یعنی محدودیت، هرچند شیرین. احترام به حق شما هم محدودیت است، هرچند مهم و مفید. ولی توی وبلاگ راحتم. میتونم با دوستانم که شما باشین خیلی خودمونی تر صحبت کنم و درتماس باشم.

منو شما شبیه هم هستیم، هم اینکه اومدین توی این وبلاگ یعنی اینکه باهم نقطه مشترک داریم. و از همه مهمتر اینکه ما سر موضوعی جمع میشیم که رقابتش دوستانش، یعنی کسی با کسی خصومتی نداره. یکی از برکات این تخته نرد همینه که منو شما رو بهم نزدیک میکنه، با هر فرهنگی و ملیتی و عقیده ای. من این محیط دوستانه رو دوس دارم، همه ی اونا که دراینباره مینویسن در آرزوی پیشرفت جامعه فارسی زبان هستند، و این کار حس همنوع دوستی رو در من زنده و تازه میکنه.

توی این وبلاگ کلی حرف برای گفتن دارم، کلی حرف در مورد اینکه چکار کرده ام، چکار خاهم کرد، بکجا خاهم رفت یا از کجا آمده ام. چرا و چگونگی های فعالیتهایم رو میگم. من میدونم که خیلی از ما ها حوصله خوندن و گوش کردن به حرفای بقیه رو نداریم، بخاطر همین وقتی توی تارنمای باشگاه تخته نرد ایران یا همون نردکلاب خودمون حرفی بخام بزنم، یه اشاره میکنم و میام توی وبلاگ و سعی میکنم که سیر تا پیازش رو بگم.

-------------------

وسط نوشت : تابحال کلمه سیر تا پیاز رو ننوشته بودم ! برای اولین بار بود. خیلی برام عجیب بود ! انقدر عجیب که فکر کردم اشتباه نوشتم. شکل قشنگی داره توی نوشته های غیر سبزیجاتی. دقت کردین ؟

-------------------

تابحال به نوشته های قدیمی و جدید تخته نرد نگاه کردید ؟ احتمالا تابحال فلسفه تخته نرد به گوشتان و یا چشتان خورده. اگه نه در گوگل یا سلام (موتور جستجوی قدرتمند ایرانی) جستجو کنید. خاهید دید که همه یه چیز رو گفتن، توی این چند صد سال هیچی بهش اضافه نشده. این خیلی غم انگیزه. بخاطر همین بود که شجاعت کردیم و اومدیم. اومدیم که میدون دار باشیم، و راهی رو که بزرگان فارسی زبان رفته اند رو ادامه بدیم. البته نه با هر چیزی یا هر نوشتاری. قبلا هم گفتم، با خیلی از این نوشتارها مخالفم و این فلسفه ها رو قبول ندارم، اصلا 90% فلسفه نیستند و بیشتر نمادبرداری هستند.

بگذریم، وقت برای این حرفا زیاده که توضیح بدم چراهاشو.

راستش نمیدونم باید این پست رو چجوری پر کنم ! بیشتر دوس دارم برم سر اصل مطلب ! ولی چه میشود کرد باید درمورد سرآغاز نوشت !

حرف دیگه ای نمونده، اگر منو نمیشناسید، یا نمیدونید من دیگه کجا ها هستم یه اطلاع بدم !

من محمد عباسی هستم و یکی از مسئول های باشگاه تخته نرد ایران (یا به اختصار نردکلاب) هستم.

منو میتونید توی تارنمای باشگاه (www.nardclub.ir) یا انجمن باشگاه (nardclub.ir/forum) یا فیسبوک باشگاه (www.facebook.com/NardClub) یا تویتر باشگاه (www.twitter.com/nardclub) و یا گوگل پلاس پیدا کنید. یا راحت تر از اون بهم میل بزنید. من هر روز، چند بار چک میکنم.

e-mail : m.abbasi.72@gmail.com


دوستدار شما، محمد عباسی

نظرات  (۲)

  • سردبیر نشریه شش و بش
  • سلام  موافق نیستم فعالیت های زیادی در سال های اخیر در تخته نرد انجام شده :)
    پاسخ:
    سلام آقای فیاضی.
    من قصد جسارت به شما که زحمت‌های زیادی توی زمینه تخته نرد کشیدید نداشتم. شاید من منظورم رو بد رسوندم.
    من بیشتر منظورم به ادبیات تخته نرد، و موضوعاتی مشابه اون بودش. وگرنه فکر نمیکنم کسی اهل تخته نرد باشه و مجله شش و بش رو نخونده باشه. حتا مدیران در فیسبوک نردکلاب دیدم که بارها این نشریه رو بازتاب دادن.
    در هر صورت با شما بیشتر صحبت خاهم کرد...به امید پیشرفت جامعه فارسی زبان.
  • سردبیر نشریه شش و بش
  •   شما لطف دارید . اتفاقا براتون ایمیل هم زدم جهت همکاری . به حرحال یه دست صدا نداره . وقتی میشه موفق بود که همه دست به دست هم بدیم
    پاسخ:
    حق با شماست. بزودی دست به دست هم، برای به ثمر رسوندن هدفی مشخص، تلاش خاهیم کرد.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی